Бесплатные шаблоны Joomla

4K modelis

Šiais mokslo metais mūsų mokykla dalyvauja  projekto „Neformaliojo vaikų švietimo paslaugų plėtra“ 4K modelio („aš kuriu, aš keičiuosi, aš kitiems, aš su kitais“) piloto starte, kuriame dalyvauja  Pasvalio, Alytaus, Kaišiadorių, Panevėžio ir Rokiškio savivaldybės. Rajone kartu su mūsų mokykla projektą vykdo Pasvalio Svalios progimnazija  ir Pasvalio P. Vileišio gimnazija.

Jums tikriausiai kyla klausimas kas tai yra 4K modelis. 4K modelis yra paremtas mokinių savarankišku bei prasmingu dalyvavimu savišvietos ir neformaliose veiklose. Jį sudaro 4 sritys:

  • AŠ KURIU. Šioje srityje atsiskleidžia mokinio kūrybiniai sugebėjimai.
  • AŠ KEIČIU (-UOSI). Šioje srityje keičiasi mokinio asmenybė ar daromas teigiamas pokytis jo aplinkoje.
  • AŠ SU KITAIS.  Šioje srityje mokinys tobulina komandinius įgūdžius: komunikaciją,  bendradarbiavimą, kuria naujas ar stiprina senas pažintis.
  • AŠ KITIEMS. Šioje srityje mokinys geriau supranta socialines problemas, tampa pilietiškesniu ar galbūt atranda pašaukimą savanorystei.

4K modelis per ugdomuosius pokalbius ir refleksijas padės mokiniams ugdytis gebėjimą kelti asmeninius tikslus, planuoti laiką, fiksuoti savo pažangą bei įsivertinti progresą.

Šio modelio įgyvendinimo etapai:

  1. Mokinys išsirenka veiklas, kurios jį domina ir išsikelia tikslus, kuriuos norėtų pasiekti tose veiklose.
  2. Mokinys vykdo savo nusimatytas veiklas, reflektuoja savo patirtis.
  3. Mokinys įsivertina, ar pavyko pasiekti išsikeltus tikslus, kokios pamokos buvo išmoktos ir kaip būtų galima tobulėti pasirinktoje veikloje ateityje.

Plačiau: http://kurklt.lt/projektai/4k-modelio-igyvendinimas/

 

Mokykloje 4K koordinatorės: Vilija Sakalauskė ir Sonata Briedienė

Kampų matavimo programėlė:

 

https://www.math10.com/en/math-games/games/geometry/games-geometry.html

 

Ištyrinėkime kampus:

 

https://www.visnos.com/demos/basic-angles 

 

 

Matematikos programos 7 klasei

Vasarą mokyklos stadione buvo sumontuotas daugiafunkcis lauko gimnastikos įrenginys. Už šio įrenginio atsiradimą esame dėkingi UAB „Kurana“, geranoriškiems iniciatyviems kaimynams bei mokyklos mokinių tėveliams. Linkime visiems – mokiniams, tėveliams, kaimynams – saugiai ir aktyviai sportuoti.

 

Tarptautinė konferencija „STEAM ne tik „veža”: konstruok, modeliuok, programuok”

 

Kovo 24 d. sėkmingai startavo tarptautinė konferencija „STEAM ne tik „veža”: konstruok, modeliuok, programuok”. Konferencijoje dalyvavo daugiau nei 300 dalyvių iš Lietuvos, Amerikos, Jungtinės Karalystės, Italijos, Graikijos ir Singapūro. Lėvens pagrindinė mokykla kartu su Kauno r. Akademijos mokykla-darželiu „Gilė“, Kauno rajono švietimo centru, Panevėžio „Šaltinio“ progimnazija, VDU klasikinio ugdymo bei Kolorado lituanistine mokykla (JAV) buvo šios gausios ir įdomios konferencijos organizatorė.

 

Tarptautinės konferencijos tikslas – dalintis gerąja patirtimi STEAM ugdymo srityje, įtraukiant skirtingų ugdymosi poreikių turinčius mokinius. Organizatoriai kvietė Lietuvos ir užsienio lituanistinių mokyklų pradinių klasių mokinius ir mokytojus, sėkmingai naudojančius STEAM technologijas formaliajame ir neformaliajame ugdyme, pristatyti gerosios patirties pavyzdžius.

 

Pranešimų gausa rodė, kad tema aktuali ir įdomi, be to, turima jau nemažai gerosios patirties, kuria galima pasidalinti vieniems su kitais. Mūsų mokyklos pradinio ugdymo mokytojos metodininkės Audronės Petraitienės suburta 2-3 klasių mokinių (G. Prunskytė, D. Kukurius, M. Giedrikas, R. Kukurytė, A. Tuomas, K. Ranonis) komanda skaitė pranešimą „Kuriame projektus“. Komanda pasivadinusi „ROBORIEDŽIAIS“ tyrinėjo įvairius krovinių gabenimo būdus, susipažino, ką veikia krovinių inžinierius, vairuotojas, sandėlininkas, kurjeris. Po to sukūrė modelį, kaip kroviniai yra rūšiuojami ir gabenami į paskirties vietą. Galvodami apie gyvenimą tvarioje aplinkoje, mokiniai gabenti pasirinko vis populiarėjančią ir aplinkai mažiausiai kenkiančią transporto priemonę – riedžius. Sukūrę programą, rūšiuojančią krovinius pagal dydį, pademonstravo, kaip skirtingų dydžių riedžiai išrūšiuojami į skirtingų spalvų dėžes – taip paruošiami gabenimui į paskirties vietas.  Informacinių technologijų mokytoja metodininkė Neringa Misevičiūtė pristatė pranešimą „STEAM – įgūdžių ugdymo galimybės neformaliajame ugdyme“, Svalios progimnazijos informacinių technologijų vyresnioji mokytoja Vilma Ranonienė dalijosi patirtimi pristatydama pranešimą „STEAM kompetencijų grandinė“.

 

Konferencijos organizatoriai pakvietė ir į praktines dirbtuves, kurios veikė  Panevėžio „Robolabas“ centre. Dirbtuvėse dalyvavo skirtingų amžiaus grupių mokiniai, kurie skirtingose erdvėse praktiškai įgyvendino pagrindinius konferencijoje numatytus tikslus - konstruoti, modeliuoti ir programuoti. Mokiniai susipažino su mechaniko-inžinieriaus, programuotojo profesijomis, tobulino bendradarbiavimo, mokėjimo mokytis, komandinio darbo kompetencijas. Pirmokai,  naudodami Lego WeDo rinkinį, sukonstravo varlytę, kuri tinkamai sukonfigūravus pradėjo kvaksėti ir šokinėti! Tuo tarpu vyresnieji, naudodami mechanikos principus, konstravo Lego važiuokles su paleidimo mechanizmu. Mokiniai išbandė skirtingas konstrukcijų konfigūracijas, matavo važiuoklių ir nuvažiuoto atstumo ilgius.

Klausydami mokytojų ir mokinių, dar kartą įsitikinome, kad šiuolaikiniame ugdyme nepakanka vien teikti žinias bei mokyti informacijos įsiminimo ir atkartojimo. Būtina drąsinti mokinius apsvarstyti įvairias prielaidas, analizuoti skirtingus požiūrius, priimti argumentuotus sprendimus. Įrodymais grįstas mokymas(is) per praktinį patyrimą motyvuoja mokinius, skatina labiau domėtis, tyrinėti, taikyti ir kurti.

STEAM

STEAM RoboRiedziai

Mokyklos nuotrauka apatinėje juostoje